سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرات تبلت سامسونگ - تعمیرات تبلت ال جی

تعمیر تبلت توشیبا

یک روز Samsung Galaxy Tab 7.0 من خاموش شد و من سعی کردم دکمه های روشن و خاموش را نگه دارم. گفت که برای تعمیر تبلت و بارگیری بارگیری مجدد سیستم عامل شخصی لازم است بارگیری شود یا دکمه میزان صدا را فشار دهید. هر بار که برای راه اندازی مجدد می روم ، فقط در صفحه "Samsung" باقی می ماند و هنگامی که برای تعمیر تبلت و بارگیری می روم ، فقط بر روی صفحه نمایش شخصیت Android باقی می ماند. این می گوید در حال بارگیری است ، اما تا زمانی که خاموش نشود فقط همین حالت باقی می ماند.لطفا کمک کنید.

می خواهید دکمه های VOLUME UP ، روشن و خاموش را فشار دهید. نگه دارید تا ببینید سامسونگ سپس آزاد می کند. شما به اشتباه در حالت بارگیری راه اندازی می شوید.

تعمیر تبلت

اول تعمیر تبلت

تلفن های ما کاملاً شبیه به هم نیستند. آنچه برای دیگری مفید است ممکن است برای تعمیر تبلت شما مفید نباشد. من یک Samsung Galaxy Tab 2 10.1 دارم. توجه داشته باشید که آنچه من دارم یک TABLET است ، نه تلفن. با توجه به گروه راهنمای سایت سامسونگ ،

برای رفتن به انتخاب بازنشانی (به عنوان مثال ، پاک کردن پارتیشن حافظه نهان ، تنظیم مجدد کارخانه ، سیستم راه اندازی مجدد) باید دکمه POWER & VOL را نگه دارم. با هم بالا بروید

با این حال ، نگه داشتن آنها باعث شد دستگاه من به "نصب سیستم عامل سفارشی" هدایت شود.

من فهمیدم ، اگر سعی کنم حجم را حفظ کنم ، چه می شود. پایین به جای جلد. بالا؟

حال ، آن زمان بود که به انتخاب Resetting (انتخاب مجدد) پرداختند.

بنابراین ، به عبارت ساده تر: برای تعمیر تبلت سعی کنید آن را تغییر دهید.

دوم

چه چیزی برای من مفید بود:

دکمه POWER + VOL را نگه دارید. UP = نصب سیستم عامل سفارشی

دکمه POWER + VOL را نگه دارید. DOWN = انتخاب مجدد کارخانه آندروید

به شما یادآوری کنیم ، این همان چیزی است که برای Samsung Tab 2 10.1 من کار کرده است.

دکمه روشن / خاموش را نگه دارید تا خاموش شود (بیش از ده ثانیه). شما وارد حالت بارگیری شده اید. پس از روشن شدن ، آن را به شارژر متصل کرده و چند ساعت بگذارید تا تنها بماند. سپس بوت را امتحان کنید. بگویید چه خبر شده.

دکمه روشن / خاموش + دکمه کاهش صدا + دکمه صفحه اصلی را همزمان نگه دارید

اگر میزان ولوم در تعمیر تبلت را بالا نگه داشتید و در آن نوشته شده بود ، سیستم عامل سفارشی را بارگیری کنید ، دوباره آن را خاموش کرده و ولوم و خانه را کم کنید